Monday, February 18, 2008

nacken krånglar

Så ont jag haft i nacken i dag... måste nog ringa min naprapat och se om han har tid att titta på mig innan det blir ännu värre och jag inte kan röra på huvudet tillslut. I morgon ska jag vara hemma med Lucas så hoppas vi att hans hosta blir bättre och så även min nacke. :-)

Här kommer några fler layouter... Den första är med Isac när han var lite drygt ett år då min väninnas pojk var på besök och de lekte med vår hoppande tiger. :-) Efter en utmaning från scrapinspiration.
Nästa är en lo efter en skiss, som jag inte tror kommer att bli publicerad på deras sida. Jag körde min man och min far till svärfar förra våren och mitt på vägen när jag skulle köra hem kom denna påfågel gående. Det var en lite annorlunda syn. Jag var jätteglad för denna lo och hade hoppats på att den skulle komma med bland urvalet, men tydligen var den inte bra nog...




Layouten här till sist är också efter en skiss som jag inte tror kommer med bland de publicerade på nätet. Det är bilder från när barnen skulle klippas innan bröllopet. Ett före och ett efter foto på vart barn. En rätt kul layout tycker jag själv. :-)

3 comments:

Ejris said...

åh stackare nacke ont är inte att leka med hoppas du får hjälp fort som tusan.
Underbara layouter du alstrar.
kram

Sonja said...

Oj vad duktig du varit o hunnit med o skriva här oxå idag... eller var det igår?!? Tihi... sitter här på jobb o måste städa - hur kul är det???
Blev oxå förvånad att inte din 'påfågel' kom med, men men... jag tyckte jättemycket om den iaf:)
Krya på er båda iaf, fort!

Kramis Sonja

Anonymous said...

Fler fantastiska LOs! Va duktig du är!!!
Krya på er nu!
Kram, Gunvor