Saturday, March 1, 2008

ett nytt gäng

med layouter blev det i gårkväll när jag var på träff på scraproom. Det var ett par månader sedan sist och himla trevligt hade jag. Åkte dit med Sonja och träffade en del personer som jag inte sett på ett tag. Det är ju alltid skoj.
Här kommer alla utom en av layouterna jag fick knåpat ihop i gårkväll. Den första här med mannen och Lucas när han var knappt två dygn gammal.



Nästa här är med båda barnen när Lucas var ganska ny. Vilken storleksskillnad det var på dem. Det slog mig när jag satt där och scrappade att Lucas strax är i den åldern som Isac är här på denna bilden. :-o
Det var bara gamla foton som blev scrappade i gårkväll men det är ju inte illa att komma lite ikapp tycker jag...



Den tredje här är med två av mina kusiner. De två som jag träffar mest, även om det inte är så ofta pga avståndet...
Det är tråkigt när det är så långt avstånd mellan oss och att det kostar så pass mkt att åka dit. Det är ju inte direkt ngt man gör som ett infall och åker en eftermiddag bara för att fika eller slå ihjäl några timmar, men så är det ju tyvärr. Det är bara att hoppas att barnen mina inte flyttar så långt från mig när de väl flyttar hemifrån. Hur ska man klara av att inte se dem ofta?



Här kommer en lo med Isac och mostern min. De trivs jättebra ihop och är så söta här tycker jag... en liten sagostund. Detta kortet är taget innan Isac blev storebror. :-) Det användes mkt av mina mönstrade spillbitar i går och det är ju alltid positivt. Annars har den högen en tendens till att bara växa och växa...


Den sista layouten här i detta inlägget var dock den första jag gjorde i gårkväll efter en utmaning de hade där. Det är kul med utmaningar tycker jag och det är dem som gör att jag så snabbt får knåpat ihop mina layouter. Det är på Isac och två kompisbarn som var ute och promenerade på tomten den sommaren vi flyttade in i huset.

I dag har jag jobbat och ska göra i morgon med. Är rätt trött efter att både ha passat telefon och försökt ringa in folk samtidigt som man ska jobba som vanligt... Men det får ju gå... I kväll blir det nog en ganska tidig kväll för mig med boken. Orkar inte sitta och somna vid tv:n hihi...
Får se om jag kanske lägger upp korten som jag gjorde till pappas kalas han ska ha i sommar i början på nästa vecka. Vill ju att de ska komma fram till dem som ska ha innan de visas här...

2 comments:

Anonymous said...

Jag är grymt impad över hur flitig du är på träffar. Och dina LOs är ju alldeles fantastiskt fina!
Kram, Gunvor

Anonymous said...

Jag fattar inte hur du kan hinna med och finna kreativitet till så många LOs under en och samma kväll. Så underbart fina alster också.

Måste se till att anmäla mig till nästa träff, var ett tag sedan jag var med också.

Kram Maria