Wednesday, February 6, 2008

ett till inlägg i dag...

Även om jag nyss gjorde ett inlägg kommer här ett till. Jag hittade tre julkort jag inte lagt upp i bloggen här så de kommer nu...
Den första här inte riktigt julfärger kanske men jag gillar resultatet ändå.. Embossade stämplar...

Den andra här är en av mina favoriter... Ett ganska enkelt kort detta med... Lite bling på men det tycker jag hör julen till...
Det sista kortet här var kul att göra... Skrev in god jul på en massa olika språk på kortet för att jag tyckte det var lite roligare än bara god jul på alla ...
Här kommer två layouter som jag gjorde för ett tag sedan.... Har av olika anledningar inte fått dem fotade och inlagda här på bloggen men nu kommer de...





Den första här på Lucas. Enkel men jag gillar den verkligen. :-) Detta härliga foto är jättefint och jag ville verkligen att det bara var det som skulle framhävas...

Denna layouten här är på mina två söta killar direkt efter frisören ett par veckor innan vårt bröllop. De är så söta ihop där tycker jag. :-) Älsklingarna mina...

3 comments:

Anonymous said...

Du e så otroligt duktig! Det ser så lätt ut enkla saker som du verkligen fått så otroligt fint! Verkligen talanger och öga för fina saker ;-)

Kram vännen ha de fint!

Åsa

Anonymous said...

Oj vad man producerar. Fina alster har du iallafall gjort.

Ha det underbart vännen.
kram sanna

Ejris said...

be happy lon SUPER så COOL o fotona de är super ahde jätte svårt att välja ett av dom=) men fågeln den är perfekt..blå o kall i tonen mmmmmmm säger ajg bara=)
kram