Wednesday, February 13, 2008

två till...

Jag har blivit publicerad med två till av mina layouter. Det är kul att bli uppmärksammad på andra bloggar med. ;-) Den första layouten var efter en färgutmaning, från scraputmaningen, där man skulle scrappa i lime, turkos och brun. Det blev en med foton på Lucas när han hade vattkoppor. Nummer två är efter en skiss på scrapinspiration. Det blev med gamla foton på Isac, innan Lucas föddes... Det är faktiskt precis två år sedan dessa foton togs. :-) Från Lekfabriken, innan Busfabriken kom till Helsingborg. Jag älskar fotot där pappa och Isac åker rutchkana även om det är lite suddigt. Håret står verkligen på ända på Isac där hihi...
Just nu känner jag mig rätt trött. Och jag har massor med jobbedagar framför mig och knappt några lediga dagar känns det som. Men det blir nog bra så småningom... Jag ligger på rätt mkt plustimmar just nu och mer kommer det att bli... Ska nämligen jobba natt i natt och då får jag ihop rätt många timmar.
Var hos Isa och scrappade lite i går men alsterna därifrån är dels från utmaningar och dels är de inte fotograferade. Ska se om jag kan ta mig samman att sätta dem i mina album...

2 comments:

Sonja said...

Duktig kicka:) Det blir så fint!

Kramis *S*

Anonymous said...

Jättefina!
Hoppas du piggar på dig - nu blir ju dagarna längre och ljusare så att det verkligen märks!
Kram, Gunvor