Sunday, February 17, 2008

Phuuu...

Vad jag är trött... Jag har jobbat och jobbat och jobbat känns det som... Ingen rast och ingen ro. :-) Jag ligger lite mer än 70 timmar plus, altså utöver mina 80%, och jag som nästan var nere på noll i slutet på januari. Nu i helgen har jag haft bemanningstjänst. Dvs att om ngn blev sjuk så skulle jag ta emot det samtalet och så skulle jag se till att ngn annan blev inringd... Jag hade otur att det knappt fanns ngn personal att tillgå, men tur att ingen ringde och sjukanmälde sig.

Jaja, jag har fått ytterligare två layouter publicerade. Den första med Isac där han får kolla in lite av polisens grejer och provsitta bilen. Utmaningen var att man skulle scrappa efter ett ord, vilket i detta fallet var ARBETE. Det var en utmaning som swescrapbook hade på sin sida.




Den andra layouten var en jag gjorde på Sonja och hennes man Henrik. Blev faktiskt himla nöjd med den, och den blev också publicerad fast på scraputmaningen.

Lucas har fått en hemsk hosta som jag inte alls gillar. Fast jag har upptäckt nu under åren att det faktiskt inte är mkt hosta jag gillar alls... Fast nu hostar han så mkt att han knappt får luft vissa gånger. Det känns rätt räligt. Vi får väl se hur det låter i natt och i morgon... kanske ska kolla det...
Det känns som om det var länge sedan jag fotograferade, men jag har ju aldrig tid!

Oh! Jag måste förresten tacka Gunvor så hjärtligt mycket för hennes lilla present hon skickat till mig! Efter en utmaning på hennes blogg som jag måste föra vidare... fast inte i dag!! Tack vännen!!! Det gladde mig att öppna det kuvertet, även om det kom en dag senare än hon hade förväntat sig. :-)
Jag har förresten en lo jag gjort som inte var till en utmaning men som jag inte lagt upp här ännu. Den kommer här den med. En lo med Lucas där han ätit köttfärssås själv. Det var inte alls mysigt... fast han gillade nog att få lov att kladda...
Tack för denna gången och hoppas ni haft en bra vecka. Nu kommer det en ny vecka med nya utmaningar. :-)

3 comments:

Anonymous said...

Va skönt att den kom fram ordentligt, även om den var en dag sen (*morrar på posten*).
Fina LOs du gjort - jag är riktigt avundsjuk på din produktivitet! Men se till att ta det lugnt med jobb - det är lite väl mycket övertidstimmar du gar!
Kram, Gunvor

Sonja said...

...skumt o se sig själv på nån annans lo tycker jag:) Men du har lyckats bra, som vanligt:)
Hoppas att du snart hittar en gyllene medellinje på jobb så att du hinner andas i mellan varven, det behövs det med vet du;)

Kram kram *S*

Anonymous said...

Grattis till publiceringarna, jättefina LOs.
Du har då tempo, både jobb och övertid men även en och annan LO. Får nog strukturera upp mig lite grann så att jag också får lite gjort :-).

Kram Maria