Wednesday, February 6, 2008

frost bilder

Jag är med på en utmaning i Ejris blogg om foto där man varje månad får en utmaning och ska fotografera efter denna. I januari var utmaningen att man skulle fotografera frost... Jag skickade med tre olika bidrag för jag kunde inte välja ett... ville bara visa dem här...

Det första fotot är på en av våra grindstolpar där jag tagit en närbild. Jag gillade att man såg frostkristallerna så tydligt...

Bild nummer två är på fågeln som ska sitta i vårt fågelbad. Jag vet att bilden är väldigt blå, men jag tycker den hade ett mysigare sken över sig än den bilden jag tog efter som inte är så blå... Det är ju en smaksak. Tyckte det såg coolt ut att fågeln var så taggig...

Denna sista bilden är frosten från vår ena bilruta... Det såg rätt coolt ut där med, med detta konstiga mönster som hade bildats i kanten.


Jag uppdaterar nog bloggen snart med lite scrapping. Satt och scrappade i går och fick gjort sex layouter, men alla till utmaningar... så jag måste kolla först om jag får publicera innan datumet är slut eller ej...

2 comments:

Sonja said...

Makalöst vad du har varit flitig idag; 2 inlägg:))
Tycker bilderna är supercoola, men med en sån' kamera som du har så...:)
Julkorten var jättefina från inlägget ovan, även om dom fick en o kippa efter andan lite när det var det första jag såg, hihi!

Ha det finfint vännen, kram Sonja

Anonymous said...

Läckra bilder vännen.
kram sanna