Monday, January 7, 2008

tillbakablick i bilder....

Vem kan bromsa tiden åt mig? Den bara flyger iväg... Här kommer lite bilder från en dag, precis sex månader sedan, som fyllt mitt liv med mycket glädje och minnen...Hur allt hade gått att lösa utan goda vänner och familj det har jag ingen aning om. Men dagen var perfekt i mina ögon i alla fall... Hoppas andra också hade trevligt den dagen.Många dagar innan och även många dagar efter bestod bara av regn, regn och åter regn. Fast vår dag blev det faktiskt uppehåll de "viktigaste" timmarna. Lite regn i brudkronan inbringar ju bara tur säger de ju... ;-) Min kära moster fixade denna fina lilla kudde som Isac bar våra ringar upp till altaret på. Lucas hade ju lägligt nog valt att sova sin middagslur under ceremonin, så han gick inte med oss på vägen upp till altaret även om planen var sådan. Han hade ju faktiskt lärt sig att gå....





Ett bra minne är ju vår gästbok som vi fick de flesta av gästerna att skriva i. Kul att bläddra i och det kanske blir en scrappad bok så småningom också om denna dagen.

Kort sagt var det en underbar dag som jag gärna ser tillbaka på med glädje. Fast det är svårt att välja foton från alla dessa som jag har liggande här på min dator... Såå många fina bilder!!
En hälsning till min man också! Jag älskar dig av hela mitt hjärta!! Och önskar att vi får många goda år tillsammans.

3 comments:

Anonymous said...

så vackra bilder Pia! Jag förstår att det är svårt att välja bland dom. Har du börjat på bröllopsalbumet än?
Kram, Gunvor

Anonymous said...

Otroligt fina bilder och eftersom jag är i starten för planeringen av mitt eget bröllop till sommaren njuter jag lite extra :-). Skall verkligen försöka att ta tillvara varenda sekund, inte bara den dagen utan hela vägen dit.

Kram Maria

Anonymous said...

Psssst! kika i min blogg ;)