Monday, January 14, 2008

award


Den här fina utmärkelsen fick jag av Gunvor.

Tusen och åter tusen tack käre stämpelguru. ;-) Det känns jättekul att få en sån utmärkelse, fast förutom äran får man också ett uppdrag:


"Give this award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."


Jättesvårt! Det är ju en megalista på alla dessa bloggare som jag regelbundet besöker och kollar. Dels för att se vad som händer i deras "liv" och dels för att få inspiration till saker jag själv håller på med och liknande.... Men jag gör mitt bästa... Jag väljer....

Sonja, Marie, Annette, Sanna, Maria, Chruss, Ejris, Martina, Gunvor, Hella... och alla de andra också förstås.... häng på alla som vill och känner sig träffade....



2 comments:

Sonja said...

"I'm honored" :))

/Sonja:)

Ejris said...

åhhhhh så rörd jag blir *torkar en lite tår*KRAM