Sunday, January 6, 2008

här sitter jag...



och hänger vid datorn. Tänkte jag skulle skriva ett nytt inlägg här men kommer inte på något kul att skriva... Här har inte hänt så mkt denna första veckan på 2008. Jag har jobbat och så har mannen. Snart kommer det kanske lite bilder från vår ovanvåning för där har mannen och min far jobbat i helgen. Undrar om vi någonsin kommit någonvart utan hjälp här??


Jag mår kasst som bara den i dag. Tror jag har fått feber och jag känner mig allmänt tung i huvudet och täppt. Har en grym huvudvärk som inte vill ge med sig.... Men det hjälper ju inte att klaga förstås. Tänk så många som har det värre än mig, fast inte tycker jag att jag mår bättre för att jag tänker på det. Vad gör jag för fel?

Ska nog gå och lägga mig känns det som. Måste bara kolla upp var min CD med min läxa till kursen jag läser är ngn stans. Det är nämligen snart dags för en ny inlämningsuppgift. Varför har jag gett mig på denna kurs egentligen? Det känns inte som om jag hinner med den...


En kul grej är dock att vi, jag och barnen, ska åka och bada på ugglebadet i veckan som kommer med annette och hennes barn, såvida det inte är ngt som händer dock.
Vi, jag och mannen, ska även ägna lite tid för oss själva inom snar framtid. Tack gode gud för att vi har mormor som ställer upp och tar barnen. Jag känner att det är ngt vi behöver...

3 comments:

Anonymous said...

Krya på dig tjejen!

Kram, Gunvor

Sonja said...

Tack själv för miniträffen idag:)
Ibland bara lyckas man:)
Hoppas din svacka inte håller i sig allt för länge nu...
Styrkekram Sonja

Ejris said...

Krya på dig!!!
o håller tummarna att övervångingen blir klar;)

KRAMIZZ