Saturday, December 30, 2006

årets näst sista dag...

Har inte skrivit på ett tag. Det har varit full rulle här hemma med julförberedelser och så. Ryggvärken gick över efter ngn dag men nu har jag fått en förkylning istället med halsont och hosta. Ingen hit, men så tänkte jag också för ngn dag sedan att jag haft tur och inte varit så förkyld på sistone. Det var nog det som gjorde att jag var tvungen att åka på en sväng nu innan året tog slut. ;-)

Ska se om jag kan få sambon att tömma stora kameran på bilder så att jag kan lägga in lite här i bloggen. Ville mest skriva några rader för att ni ska se att jag fortfarande lever...

Nu har barnen äntligen somnat så nu ska jag slappa i soffan ett tag... Gott nytt år till er alla!!!!!!!

4 comments:

Sonja said...

Krya På Dig fort nu, så du slipper nysa in det nya året:)
Gott nytt år - vi ses nästa år:)

Kram Sonja

Anonymous said...

Krya på dig! Och ha en riktigt mysig Nyårsafton!

Nyårskramar, Gunvor

Anonymous said...

Krya på dig.

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År.
Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Anonymous said...

Gott nytt år på dig min vän.
Ta det lugnt i kväll.

kram Sanna