Thursday, December 14, 2006

julutmaning!!


En utmaning från Sonja!
Har du köpt en chokladkalender? Ja, en till Isac, men han har fått andra ställen också så han har 5 stycken!!!
Har du öppnat några luckor för tidigt? Nej, men vi har öppnat i efterhand eftersom frukosten drar ut på tiden ibland så glömmer vi öppna.
Har du hunnit med att köpa julklappar? Ja, några stycken men inte alla. Tack och lov för internet. :-)
Vem är det svårast att köpa till?De flesta känns det som, men värst är änddock sambon.
Dricker du alkoholfri glögg? Ja, är inte så förtjust i den med alkohol...
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen? Vet inte...
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender på TV? Har inte tittat på den. Det sköter sonen och sambon själv.
En person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat, orkat eller kanske glömt? Ingen jag vet om att jag inte har sagt det till...
Vem är det som julpyntar hemma hos er? Jag, verkar inte vara så att det blir gjort annars.
Älskar du att få julklappar eller att ge bort? Det är roligare att ge bort, men visst är det kul att få också.
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige? JAg kan mycket väl tänka mig utomlands, men då ska familjen ju vara med. Känns viktigast att fira med familjen, än vart man firara...
Känner du någon julstämning nu?Inte precis. Tio grader varmt och regn är inte precis drömmen.

Jag utmanar alla som kikar förbi och har tid och lust att vara med på utmaningen !

Kramizar Pia

3 comments:

Sonja said...

Kul kul :)

Kram *S*

Annika said...

Instämmer i att julstämningen känns långt borta... Men det är ju 10 dagar kvar, mycket kan hända! Hoppas jag... *s* Kramis och sköt om dig!

Anonymous said...

Jag kände mig utmanad! Nu kan du se svaren i min blogg!

Kram, Gunvor