Tuesday, December 19, 2006

Ännu en utmaning...

En utmaning jag hittat hos Agneta. Det är rätt kul med utmaningar. :-)

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod?Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?Ingen alls, är mammaledig så mina väckarklockor är mina barn, fast sambons ringer klockan sex.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?Nej, inte ens när det är varmt ute...
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?Ja, absolut!!
Vilken var den senaste filmen du såg?På bio var det 7 miljonärer, sååå rolig. Hemma var det monster till svärmor.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?Det beror nog på beloppet... var det mkt pengar hade jag köpt material till vår ovanvåning som ska inredas...
Har någon någonsin kallat dig lat?Jag gör det ganska ofta själv känns det som.
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?Nej, sover oftast som en stock på kvällarna...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?Ingen alls, använder dvd:n och där ligger just nu "Tigers film".
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?Chokladmjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Nej, inte denna veckan, men veckan är ju inte slut ännu...
När var senast någon stötte på dig?Ingen aning, märker aldrig sånt...
Vad åt du till middag?Fläskpannkaka från i gårkväll.
Använder du huvtröjor?Ja, ibland. Men föredrar dem utan huva.
Kan du vissla?Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?Nej.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?Flumeride
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?Antagligen finns det folk som gör det, men det hjälper ju inte att oroa sig...
Vilket riktnummer befinner du dig i?0435
Tittade du på tecknat när du var liten?Ja, när det nu var det på tv. ;-)
Är du blyg inför det motsatta könet?Ibland.
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen......
Äger du några bandT-shirts?Nej, eller jo... undrar om jag inte har en lila metallicatröja kvar ngn stans i en låda...
När flög du senast?Har aldrig flugit
Läser du för skojs skull?Ja
Pratar du några andra språk?Ja, danska och engelska (skånska haha)
Har du gråtit offentligt?Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?Stationär, det är bara sambon som har laptop fast jag lånar den ibland.
Vilka gör du, önskningar eller planer?Både och.
Försöker du alltid lära dig nya saker?Inte alltid, men ofta.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?Jag kan tänka mig min navelpiercing tillbaka när jag tränat upp mig och om magen blir fin igen. Tatuering har jag varit inne på men vågar inte pga rädslan att det ska göra ont.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?Spelar ingen roll.
Kan du kasta macka?Har lyckats någon enstaka gång.
Har du någonsin varit på Jamaica?Nej
Vad har du med dig in på bion?Eventuellt ngt att dricka eller tygga på,
Vem var din favoritlärare?Bengt Johansson
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?Det är inte tatueringarna som gör mannen.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?religion, fick tom mvg. :-)
Gillar du att flyga flygplan?Vet inte, har aldrig provat.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?Humor
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?Inte vad jag vet. Blir man attraherad av ngn oattraktiv??
När sov du senast på golvet?Några dagar sedan då jag var väldigt trött och Lucas inte var det...
Vilken är din favoritdrink?Hmmm, piggelin är ju god. :-)
Gillar du din boendesituation?Absolut, fast jag önskar att ovanvåningen var klar.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?8 har jag alltid sagt innan, fast det var evigheter sedan sist, men ändå verkar jag fungera någorlunda i alla fall.
Äter du frukost dagligen?Försöker göra det för att Isac ska se att man äter frukost, men tidigare gjorde jag det mer sällan
Är dina dagar fullbokade och stressiga?Ofta fullbokade känns det som, men det är många gånger eget val för att det ska hända ngt och vi inte bara ska gå här hemma och skrota.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?Nej
Vilken är din favoritfrukt?Ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?Ja, efter att jag ätit dem
Hur gammal blir du nästa födelsedag?29
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?ganska tycker jag själv i alla fall.
Tror du på liv på andra planeter?Ja, det gör jag nog. Känns konstigt att det bara var vi i hela universum som är oändlig...
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?Hmmm... det är nog inget som man behöver skriva upp här på nätet precis...
Tror du att Gud är man eller kvinna?Ingen aning
Vad var det senaste du åt?En glass
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?Har inte med könet att göra
Hur valde dina föräldrar ditt namn?Ingen aning....
Gillar du senap?NEJ
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Vet inte... känns ibland som om jag ger upp lite lätt...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Tror inte jag vågar
Sover du på sida, mage eller rygg?Mage, absolut.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay?Nej
Tycker du om att krama folk?Ja.
Skulle du säga att du är trendig?Nej
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?vet inte.
Vilka kändisar har du blivit jämför med?Tjejen i Dawson Creek, minns inte vad hon heter.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?R2D2
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?Japp
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?Många, jag är så blödig.. bla Barn 312 och Inte utan min dotter bla...
Tycker du att du är attraktiv?Nej
Vad är du allergisk mot?Penicillin
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?Inget för mig, men folk gör ju som de själv vill...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?Nej varför skulle jag få det?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?Jan

Den var lång denna utmaningen... men nu är jag i alla fall klar. Välkomna att anta den. :-)

4 comments:

Ejris said...

jisses vilken lååång utmaning...får nog fundera på den lite
kram

Sonja said...

Cool utmaning, den tar vi nog tag i på direkten känns det som, hihi:)

Kram *S*

Anonymous said...

Kul att läsa mer om dig :)

Anonymous said...

Nu har även jag antagit denna låååånga utmaning!

Kram, Gunvor