Friday, June 15, 2007

underbara foton

Jag hinner inte uppdatera bloggen lika ofta som jag gjorde förr märker jag. Men det är klart att det blir annorlunda ju närmare bröllopet vi kommer och så jobbar jag ju också, letar barnvakter och försöker roa barnen och vara med familjen...

I dag har jag varit och kollat på bilderna vi tog hos en riktig fotograf för ett tag sedan. Såå fina bilder och så svårt att välja. Pelle hade ju varit iväg för några veckor sedan och kollat redan. Här kommer foto av de tre bilderna som han hade beställt då! Sååå underbart fina bilder måste jag säga. Tänk om jag kan bli så duktig!!
Jag fick ju beställt lite till, men eftersom det är så dyrt hos fotografen så blev det MYCKET pengar. Men det är ju som tur är inte så ofta som man är hos en riktig fotograf...




Prästen har varit här ohc haft vigselsamtal med oss. Det var ok, så nu är det inte så mkt kvar känns det som. Får se om jag får till ngt vigselprogram eller inte. I morgon är det bara tre veckor kvar, tiden bara flyger iväg.

Vi har köpt en stor pool och gatans barn är glada. Tjat varje dag om att de vill bada. :-) Det har blivit en resa till Ge-Kås i Ullared med. Skönt att inte ha pressen på att man måste köpa en hel "garderob" till båda barnen... Kunde handla lite annat smått och gott med. Bla en takfläkt och en solstol till mig. ;-) Tack för sällskapet Sonja. :-)

Sanna var här en kväll efter jobb ocks och hälsade på. Det var trevligt med en liten snack. Det var länge sedan sist!
Annette har jag också hunnit hälsa på. Isac njöt av att bada med Emmie och Moa i deras bassäng. Och vi fick lapat lite sol. :-)
Nu måste jag packa så jag kommer iväg till jobb. Ska jobba i natt.



3 comments:

Anonymous said...

Underbart vackra foton! Jag antar att de kommer att pryda en lämplig vägg hemma hos er?

Kram, Gunvor

Anonymous said...

underbara foton. du e snart så duktig så du kan ta dom själv;)

kram
Ejris

Anonymous said...

Vilka fina kort :)