Tuesday, June 5, 2007

jobb, jobb, jobb....


Hela denna veckan är fullsmockad med jobb. Även om jag bokat bredvidgångar så får jag hoppa in på andra ställen för att de behöver mig. Det är iofs kul att vara behövd, men jag är inte riktigt van än vid att planeringen inte håller. Att de ringer mig en halvtimme innan de behöver mig och jag inte har hunnit längre än till frukostbordet i bara tröja och trosor. :-o


I morgon ska jag först jobba på eftermiddagen/kvällen. Det blir rätt skönt att ha en förmiddag med familjen. Fast risken finns att Isac följer med mormor och morfar till Helsingör. Får väl passa på att fotografera lite i trädgården också eftersom det har frågats om nya bilder. Jag börjar nog bli lite nervös över bröllopet med för den delen. I dag är det en månad och två dagar kvar. Det är ju ingen tid alls känns det som. Det kommer ju bara att rusa iväg.... Får se om jag kan förbereda lite mer. Har i alla fall ringt lite samtal i dag och fixat med ett möte med prästen också, så det känns bra att det är ur världen.


Lucas har börjat klättra ordentligt nu överallt. Upp i Isacs säng, upp i soffan och fåtöljen och även upp på Isacs lille eldrivna motorcykel. Fast han hamnade ju bak och fram förstås. hihi

Nu hoppas jag att mannen snart kommer in från sin vattningsrunda i trädgården så att vi hinner prata lite innan jag däckar i sängen.


Hoppas alla får en bra "Svenska flaggans dag" i morgon!!

7 comments:

Anonymous said...

Bröllopet kommer att gå bra..bara säga JA på rätt ställe;)

glöm inte klä på dig innan jobb..fast å andra sidan kan det ju bli succe*fniss*
kram//Ejris

Anonymous said...

Bröllopet kommer att gå så bra så - lite nervositet hör till (fråga mig som gjort det två gånger *garv*).

Kram, Gunvor
(väntar ivrigt på trädgårdsbilder)

Anonymous said...

Hoppas allt är bra med er trots lite "bröllopsnerver". Jag visste inte att du var så intresserad av fotboll =) men jag antar att det beror på "derbyt"...
Idag har vi suttit hos mig och pysslat lite. Fick någon lo klar i varje fall. Har ni firat nationaldagen då? Jag var inte nere på stan och vinkade till kungen som en hel del andra. Jag satt hemma och började planera så smått för nästa termin... Det är ganska skönt att vara lite ledig så att man kan få börja fundera så smått, men det gäller ju att klara av denna termin först!!!
Ha det så gott. Glöm ej att påminna folk att ta olika typer av bilder vid ert bröllop så att vi åtminstonde kan få en bild av hur det såg ut. Tyvärr kan vi ju inte närvara.
Kram Elin

Anonymous said...

Hej

glöm inte att alltid klä dig på morgonen, det ser illa ut om du kommer i trosor till jobb

Kram på dig ringer dig imorron

Annette

Anonymous said...

Det kommer att gå så bra, så bra...

Vilken underbar bild på katten!
Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Annika said...

Bröllopspirr, vad härligt! :-) Lugnande kramar kommer här!

Anonymous said...

Vilken underbart söt katt!