Saturday, June 23, 2007

trevlig midsommar


Jag hoppas att alla haft en trevlig midsommar. Vi hade mina föräldrar här och Sonja med familj. Det var kul och vi åt MYCKET mat. Fick skippa köttet som vi hade köpt eftersom vi var så mätta och inte kunde få ner en bit till.
Sonjas barn lekte med mina barn och hade jättetrevligt. Vi fick även tagit en promenad på kvällen. Det var skönt ute och uppehåll, med tanke på att det regnat det mesta av natten och hela förmiddagen var det rätt skönt.

I dag har jag suttit och pysslat lite med Isac. Han tröttnade förstås efter ett litet tag och fick sig en lur på soffan. Men jag satt kvar och fick gjort fem kort. Tycker det är rätt skönt att sitta och pyssla och ännu skönare när man märker att det minskar bland spillbitarna. :-) Fast av ngn anledning så ökar det ofta mer än det minskar. hihi

Jag fick gjort två kort med min nya stämpel, ansiktet. Tycker jättemycket om denna stämpel och vill gärna göra lite andra kort än bara de med "målarboksmotiv". Kallar de stämplarna som tex hänglar, magnolia, filurer mfl så eftersom det är lite målarboksmotiv över dem. Inte för att jag inte gillar dem men det är så många andra fina stämplar som används runtom som jag tycker om...


Nu är det slutsvamlat från min sida. Förhoppningsvis så kommer jag och min mor ut och handla lite i morgon utan barn. Pelle ska med sin far, bror och min far till tyskland och handla också. Min syster med sambo kommer hit och passar våra barn. :-)

3 comments:

Anonymous said...

Korten är jättefina Pia! Det där ansiktet är en härlig stämpel - varifrån kommer den?
Vill du bli av med spillbitar så rekommenderar jag ATCs! Jag tror ansiktstämpeln skulle vara en perfekt stämpel till såna ;)

Ha en fortsatt skön helg!

Kram, Gunvor

Sonja said...

Hej vännen - TACK själv för en trevlig midsommardag med allt vad den innebar:)))
På tal om den... fastnade jag till nån reda i din kamera månne? Jag e ju så sällan med på bild du vet:)
Och kort-flitig har du varit, supersöta alster o vacker stämpel!!!

Vi hörs hörredu// Sonja

Anonymous said...

Oj vad du har pysslat.
Jättefina kort. Gillar den där ansiktsstämpeln jättemycket. Kul att se nåt annat.

Kram Katja