Saturday, March 29, 2008

vad skönt...

att jag fått reda på att det finns några som tycker det är okej med alla mina layouter jag slänger ut här lite då och då i bloggen... Vill ju inte vara "jobbig"...
I går var jag på scraproom och scrappade på kvällen. Det var kul att komma hemifrån... Fick gjort sex olika layouter, men fyra av dem lägger jag upp senare eftersom det var till olika utmaningar.

Den första här är med Isac och morfar, där Isac får provsitta moppen. Lite text i fickan men annars lät jag pappret "göra sitt".


Den andra layouten var till utmaningen som de hade på scraproom med gamla bilder där med... Hmm undrar om det är dags att framkalla nya foton kanske eftersom det är så många gamla foton som kommer fram här i mina nygjorda layouter... Dessa foton är nämligen två år gamla...

Helgen som är nu, är min jobbehelg. Jag jobbade i dag och ska jobba kväll i morgon.
From tisdag ska jag gå upp på heltid på prov. Vi får väl se vad det ger mig... Om inte annat så lite mer pengar i plånboken hoppas jag...

5 comments:

Sonja said...

Vad duktig du är som ändå hunnit med o uppdatera här trots jobb o allt:)
Snygga lo's... även de andra 4 som du inte får visa - det vet jag:)

Kramis , Sonja

Storstadslivet efter 40 said...

det e alltid kul att se dina skapelser
Kram annette

Anonymous said...

Hej sötnos. Synd man inte var där och träffade dig i fredags....jobbade då=(. Nästa gång kanske. Kanonfina layouter som vanligt. Kramen

Ejris said...

underbart vad du skapar..har lite block igen!! men tänkte om ajg fotar så får ajg foton att välja det brukar bli bra...i slut änden=)
kram

Annika said...

Så många fina LOer och kort du gjort! *kramis*