Monday, July 23, 2007

två layouter!!

Här kommer två layouter som inte visats ännu...
Jag gjorde dem till utmaningar, men nu tycker jag att det gått så lång tid att jag kan lägga ut dem här utan att det skulle "hända" ngt. Jag verkar inte har kommit med där ändå.

Den första är undervattensbilder på båda killarna. Bubblorna är fästa på 3D-kuddar och så har de blivit målade med 3D-lack efteråt.
Titeln har jag stansat ut i delar av fotot som jag skurit till så titeln blev "vattenmönstrat".


Den andra layouten var en freestyle utmaning. Den blev ganska annorlunda mot vad jag brukar göra... En lo med Annette. Har använt mkt 3D-lack och glitter för att markera en del av orden på pappret.

I veckan har jag inte orkat skriva så mkt. Det var mycket jobb hela veckan. Avslutningen blev rätt jobbig med en natt där jag började 17 på kvällen och slutade 8:15. Innan jag hunnit sluta ringde de och ville att jag skulle jobba på nästa ställe 9-15, så jag hann inte ens hem om. :-)
Sen på kvällen blev det en biokväll med Annette. Det var supertrevligt. Vi tittade på Mr Brooks och sen var det en tur vid hamnen och kollade på folk.
Lördagen var det grannfest på gatan, men först var vi hos farmor som fyllde år. Lämnade barnen hos mormor och morfar och sen kunde vi festa i lugn och ro. Söndagen blev det lite kalas för mormor som fyllde år.

Det är en vecka som har gått himla snabbt måste jag säga. Hoppas alla andra också haft en bra vecka.

3 comments:

Anonymous said...

Hmmm... du de där arbetstiderna var väl inte så himla bra va? Men fina LOs har du gjort - jag gillar den om Anette, den är verkligen urläcker!
Kram, Gunvor

Anonymous said...

Kul att se fina los. Den freesylade var superläcker...det är kanske din nya scrapstil....

Kram Katja

Anonymous said...

Jättefin Lo på mig...du vet hur man gör en till rättvisa ;)

Tack för en trevlig biokväll
annette