Wednesday, July 11, 2007

farväl "bosse" och grattis Isac på 3 års dagen!!


Nu i kväll har jag lagt upp en massa auktioner på tradera. Har lagt upp min älskade bosse, den har ju fått konkurrens av cuttlebugen och står och tar en massa plats bara...
I dag fyllde Isac tre år. :-o Han är ju halvvägs till skolan redan. Vart tar tiden vägen?? Det är helt otroligt.
Han blev väckt av sång och fick ett paket i sängen. En fin Blixten McQuinn bil. Sen kom farmor och tre kusiner på besök på eftermiddagen och då blev det mer paket. Mormor och morfar kom i kväll och hade paket de med. Det är ju inte konstigt att rummet svämmas över av paket när vi egentligen redan firat honom i lördags....
Var på IKEA i dag och köpte dörrar till vår billy bokhylla. Det blev ju städning av bokhyllan också!! Sen beställde jag en rulle tapet för dörrarna kan man sätta i tyg eller papper för att få en egendesignad dörr. Det ser jag fram emot att få se slutresultatet av!!
Nu ska jag kolla på tv. Ha en bra kväll!!

2 comments:

Ejris said...

Grattis till stora grabben. visst går det fort..lite för fort:/

kram

Sonja said...

"Baj baj Bosse god baj!" Den kommer säkert i händerna på en annan kreativ scrappare:)

Ser fram emot lo'n med Lucas o hans matchande plåster, halledutten:) Tur ändå att det räckte med ett plåster...!

Nästa vecka blir det stugvistelse... datafritt, mygg o alger o förhoppningsvis lite sinnesfrid in i mellan... plus lite smsterror till dig kanske, hehe:)

Kram o go'natt/*S*