Friday, July 6, 2007

Lucas 1 år

Vart har tiden tagit vägen?? I dag blir Lucas ett år!! För ett år sedan var det varmt, mycket varmt. Denna dagen 2006 var sommarens varmaste dag och jag gick runt med värkar i en timme i stan i denna hetta. Nu!! 2007, det regnar och regnar och regnar.... Undrar hur mkt vatten det egentligen finns där uppe....

I morgon är det dessutom dags för vårt bröllop. Det känns lite overkligt måste jag erkänna. I dag blir det full rulle här med uppsättning av tält, förberedelse av mat osv. Min moster med familj kommer från Danmark i dag och Annette och Magnus kommer och sover här med sin husvagn. Barnen ska sova hos mormor och morfar i natt och i morgon är det den stora dagen. Hmmm... :-)

Ja, ja... ville mest skriva av mig lite grand. Isac fyller ju tre på onsdag och det är också svårt att förstå måste jag säga... Tänk, för fem år sedan var jag singel. :-o

Hoppas alla får en trevlig helg. Det ska vi ha oavsett regn eller ej! :-)

7 comments:

Anonymous said...

Åh vad spännande med bröllop!! Lycka till med allt på er stora dag! Jag och Johan firar 2-årig bröllopsdag på måndag!

Kram
Ulrika

Anonymous said...

Lycka till med bröllop o allt!! Tänker på er. Massa kramar //Anette

Sonja said...

Cooolt:))

Vi ses/Kram Sonja

Anonymous said...

Grattis Lucas!

Undrar just om man bör ta med fiskarbyxor och sydväst i morgon....

Hoppas ni kan sova gott inatt och att morgondagen bjuder på bättre väder än idag!

Kram Kajsa

Anonymous said...

Det blir en bra dag imorgon, det är inte regnet som styr!

Vi ses...eller jag kommer att se dig iallafall - mycket!


KRAM

Anonymous said...

Hoppas att ni får en underbar bröllopsdag!!
Lycka till!!

Mvh Pysselanna

Anonymous said...

Jag var precis in och kikade på lite foton från er dag i Maries blogg. Så fina ni var!! Din klänning påminner om den som min värdsyster hade på dig när hon gifte sig i USA för två veckor sedan. Den är jättefin!

Kram
Ulrika