Sunday, July 15, 2007

PP-tavla Isac



Jag har gjort min första PP-tavla inspirerad av tavlan vi fick av Marie i bröllopspresent! Jag är så imponerad över alla de detaljer som hon får med på sina tavlor. Här är mitt första försök och jag är faktiskt ganska nöjd.

Det är så underbart att få träffa sina vänner! En trevlig kväll har jag haft med Kajsa. Massa pratande blev det till, det var ju sååå länge sedan vi träffades.

Sanna kom på besök med familjen i går eftermiddags. Det var supertrevligt. Måste försöka komma in till henne också en dag.

Sen i går fick jag en kväll med Sonja, god dricka, mycket snack och en del pyssel! Jättetrevligt. Jag hade velat klona mig, för nu har jag varit iväg en del från familjen, och det vill man ju inte vara för mkt! Jaja, i kväll ska jag jobba och sen nästa vecka ska jag försöka umgås så mkt som möjligt med barnen om jag inte ska jobba hela tiden vill säga.

Måste försöka hinna med vår trädgård också. Hmmm får nog göra många kopior på mig själv!

Tack alla mina vänner för att ni finns!

11 comments:

Anonymous said...

Jättefin PP-tavla Pia! Jag är grymt impad av er som kan gör såna fina pappers-kreationer.
Ha det gott och splittra dig inte för mycket ;)

Anonymous said...

åhhhh den SKA du vara stolt över SUPERFIN!!!!
kram//Ejris

Sonja said...

Hej hopp:)

...e så trött på mitt packande nu så jag skulle kunna krevera:)
Tackar själv för en inspirerande kväll - vad tiden kan flyga iväg...:)

Vi höres i veckan vännen,
Sonja

Anonymous said...

Jag svarar som i det första sms:et: den blev pissesnygg =)

Tur att du lydde mig och färdade den så snart. Var stolt, den blev jättefin!

Helena Påhlsson said...

den blev verkligen jättesnygg !!

(Favvis)Maria said...

Den blev jättebra!

Virre said...

Vilken sött PP-tavla, tänk om jag skulle bli färdig att göra en sådan själv en dag?

Anonymous said...

WOW - vad läckert Pia! Och du! Ett stort GRATTIS långt i efterskott! Har njutit av de fina bilderna som Marie tog av er!
KRAM!

Lilo said...

Vilken läcker PP tavla! Och du gör det! Skicka in foton alltså. ;)

Anonymous said...

Vad fint! Jag blir så sugen på att prova PP, men jag får aldrig ändan ur liksom..... Men jag kan ju kika på andras fina grejer :)

Anonymous said...

Oh så himla fin...Var det svårt? Är ju så sugen att testa på PP.

Du är ju grymt duktig!!!


J`Ha en fin helg nu frun ;-D

Kram.