Sunday, July 8, 2007

Nu är jag FRU!!!


Bröllopet gick jättebra. Goda vänner och uppehåll. Lite regn droppade på oss under fotograferingen med vår underbara fotograf Marie och hennes bror. Men det ska ju bara betyda tur så det var jag ju inte ledsen över.

Under fotograferingen fick jag även en souvenir från en fågel... men efter vad folk säger så ska det också vara lyckosamt att få det på sig. :-) Kan det bli bättre??


Tack alla som gjorde vår dag så underbar. Tack till alla som kom och för alla presenter vi fått! Tack för alla lyckönskningar!! Tack för alla som hjälpt till med allt runtomkring!! TACK ALLA!!!
Just nu orkar jag inte skriva något längre inlägg. Ville bara lämna ett stort TACK till allt och alla. Kommer väl förhoppningsvis bilder här så småningom när de "droppar" in hos mig.

9 comments:

Anonymous said...

Ni var så fina! Och många fina foton har det blivit.

Kram

Anonymous said...

Ett stort grattis Pia!
Väntar spänt på bilder ;-)
Kramiz
Ingela

Anonymous said...

Stort Grattis och Varma Lyckönskningar Pia.

Hoppas det blev precis så som ni önskat er!

Är också otroligt nyfiken på bilderna :).

Kram Maria

Anonymous said...

Hej frun. Du såg verkligen lycklig ut vännen =). Kramar

Anonymous said...

Stort grattis!

Kram
Jenny

Anonymous said...

Grattis FRun=)
ser fram emot att se bilderna så småningom.


kram //Ejris

Anonymous said...

Grattis grattis och
Lycka Till.

Kram från Laila

Anonymous said...

Grattis och lyckönsningar från Gävle!!!!!

Nu väntar jag med spänning på att få se fina bröllopsfoton.


Kram Katja

Anonymous said...

Grattis till er giftemål!

Sommarkramen Anna