Monday, August 1, 2011

Ny choklad...

Jag har hittat en ny god choklad. Jag tror faktiskt att jag blir tvungen att skriva och klaga.... Det är verkligen konstigt att ingen reagerat tidigare!

Varför görs det så god choklad jämt? Och annat förstås. Det hade varit mycket lättare för en tjockis som mig att gå ner i vikt om allt det som var onyttigt hade smakat äckligt!

Som det är nu, så måste man leva efter devisen... Smakar det gott, så spotta ut det! Det är nog en diet som hade funkat. Allt det som är gott är ju onyttigt!

Jag tror det är en konspiration mot mig...

Skickat från min HTC

2 comments:

Gunvor said...

Så sant!

Just den här har jag inte sett förut men den ser verkligen mumsig ut!

Kram, Gunvor

Åsa said...

Hahaha, du får göra som amerikanerna, stämma dom för att du går upp i vikt! :)