Friday, August 26, 2011

Elefantgräs...

Jag bytte en sorts gräs mot lite "elefantgräs" i dag. Högt som bara den var det, men fint blir det nog. Jag grävde upp lite vanligt gräs och planterade det höga gräset vid en av husets knutar. Tror det blir jättebra där!

Jag har så mycket idéer som jag vill prova på, så det är inte klokt. Jag vet inte hur jag ska få tid till allt jag vill. Tänk om man kunde vinna en stooor summa pengar, så jag inte behövde jobba så mkt. Då hade jag haft tid till mina projekt. :)

Skickat från min HTC

4 comments:

Linda aka Javamorsan said...

Ser ut som det kommer bli urläckert när det växt till sig rejält :)

Ejris said...

läckert=) kommer bli super nice.
ja man skulle ha säckvis med pengar för det är vad som går åt om man skulle förverkliga(köpa)*hihihih* sina planer för trädgården...växter är apdyrt.....allt dyrt...suck.... men ajg måste ! ha några vår lökar till min baksida...jag bara måste....krams

Ötjejen said...

Åh, det ska jag ha på min balkong!!
Kramar!
/Sandra

Loppan said...

Det kommer nog blir superfint när det växt till sig!
Den där önskan om att vinna mycket pengar, kunna jobba mindre och istället kunna ägna sig åt projekt och hobbies är vi nog många som drömmer om. Och jag håller envist kvar vid mina drömmar. För några slår de ju in, så varför inte för mig?
Ha en fin söndag!