Wednesday, August 24, 2011

Stor eller liten?

Jag förstår inte hur det gick till... Jag har ju inga småbarn längre... Och jag som bara är 22 år?!? Jag hänger verkligen inte med i svängarna. Tiden flyger iväg...
Sommaren är snart slut, men hann den ens börja?
Nästa år har jag inga dagisbarn längre. Skönt ska det bli att bara hämta och lämna på ett ställe och att kunna njuta av lediga dagar på ett annat sätt. Men samtidigt lite vemodigt att den epoken är över.
Tiden kommer ju inte tillbaka... Men när det går så fort hinner man ju knappt njuta av nu:et ens.

Ja, mycket händer här. Nya saker med jobb framöver. Det blir nog jättebra, men människan är ju vanemänniskor. Man vet ju inte exakt vad förändringarna innebär i praktiken, utan det får framtiden visa....

Skickat från min HTC

2 comments:

Linda aka Javamorsan said...

Känner igen dina känslor. Barnen växer och man skapar nya roller med varann. Det kan vara både skrämmande och roligt.

Jag förstår inte hur tiden kunnat gå så fort. Barnen blir äldre men själv är man inte en dag äldre. Konstigt det där :)

Fnulan said...

Ja du... jag har en 17 åring... skrämmande!