Sunday, July 31, 2011

Saade

I går var vi på Helsingborgsfestivalen, hela familjen.
Isac ville se Eric Saade och jag hade lovat att han skulle få det. Vi gick lite på marknaden och tivolit innan. Jag fick lyssnat lite på Joddla med Siv och vi placerade oss i publikhavet i väntan på barnens idol. ;)

Ja, eftersom det var så mkt folk, fick barnen sitta på våra axlar, vilket var plågsamt efter mer än 30 min. Att himlen öppnade sig, gjorde inte saken bättre... så i samråd med barnen bestämde vi oss för att gå...

Det jag tyckte var värst var att jag blev av med mannen och Isac. Det gick inte att ringa eller skicka sms... även om jag visste att Isac var trygg med mannen, så gillade jag inte att de var borta i folkvimlet utan att jag visste hur det var med dem. Lillebror blev också ledsen och orolig. Men vi hittade ju klart varandra till slut.

Ett stort plus var att vi fick åka med stadsbussen gratis när vi skulle vidare från knutpunkten. :)

Skickat från min HTC

2 comments:

Fnulan said...

Meeeeeeeeeeen ville med se!!! Vilken tur att ni hittade varandra!!!

Åsa said...

Jobbigt att tappa bort varandra när det e så mycket folk...tur det inte var BARNEN som kom bort från ER!