Tuesday, August 9, 2011

Liseberg.

Mitt jobb, som personlig assistent, är härligt på många sätt! ( nackdelar finns det överallt, så de är inte så kul att skriva om...)
I går var första dagen efter semestern och den tillbringade jag med att jobba... på Liseberg. Vi åkte lite karuseller så klart och så tittade vi på general repetitionen av Allsång på Liseberg. Vi fick se Tomas Ledin, Eric Saade, September och Tomas Pettersson. Ja, så klart såg vi ju Lotta Engberg också.

Vi hade en bra dag och vi hade tur med vädret också. ;)

Men.... Och det finns ett men...
Min kropp protesterar, hela kroppen. Jag har sån träningsvärk efter att ha lyft i vår "brukare" i och ur karuseller utan lift.

Skickat från min HTC

2 comments:

Storstadslivet efter 40 said...

Inget ont utan att det blir nått gottt av det..brukaren fick ju åka o du fick en ömmande kropp. Ta det försiktigt bara. Kram annette

Gunvor said...

Låter som en härlig dag på jobbet, men inte bra med lyften!

Kram, Gunvor