Monday, August 22, 2011

Trampsten

Jag gjorde lite betongprojekt i helgen. Bla fixade jag denna trampsten som ska vara i gräsmattan. Jag var väldigt nöjd med resultatet när jag tog ut den ur formen i går...

Tyvärr var det fler som tyckte den var intressant, så barnen provtrampade den innan den härdat klart, så nu är den sprucken. Nåväl. Det är bara att inhandla ny betong och så på det igen. Nu vet jag iaf att min form funkade. ;)

I dag har katten blivit vaccinerad och vi har beställt tid för kastrering och öronmärkning. Hon har vuxit bra under denna månaden vi haft henne. 2,5 kilo väger Mysis nu.

Skickat från min HTC

3 comments:

Ejris said...

ingen armering igen??...då kommer tyvärr sakerna du gör att spricka räcker med nån minusgrad..... köp hönsnät lätt o klippa till. lycka till o en helcool fot krams

Ötjejen said...

Åh, vad fin! Du skrev att du skickat den från din HTC, vilken sort har du? Jag har en Wildfire S och korten blir inte bra när jag publicerar dem! Så tråkigt, det gör att man inte vill ta bloggfoton med mobilen :-(
Kramar!
/Sandra

Fnulan said...

Men gud va läckert!!! Tänk att ha som en gångstig =)