Tuesday, August 2, 2011

Groda

groda!! Denna bara MÅSTE jag ha i min trädgård. Den är så cool och häftig så den passar mig perfekt. Den ska stå på framsidan så att man kan se den när man hämtar morgontidningen och bli på gott humör. Jag är ju ingen morgonmänniska så det hade passat förträffligt!! Problemet jag har är att jag bara hittade denna bilden när jag surfade runt på nätet. Det stod inget om var den kom ifrån.... så nu vet jag inte hur jag ska få tag på den. Någon som vet?? Den hade tom kunnat få tomteluva på sig på vintern hihi... Ja, annars får jag väl försöka skulptera en egen istället om jag inte hittar den någon stans. Kan man det? Undrar hur man gör... ja det lär jag ju bli varse om det är möjligt... :-)

Skickat från min HTC

1 comment:

Åsa said...

Hahaha, så frän! Kolla på typ sommarlagret eller Plantagen...de brukar ha sånt. Kram