Thursday, January 28, 2010

Stolt mamma. :-)

Var på utvecklingssamtal för Lucas i dag på dagis. Det är alltid kul när det fungerar på dagis och man får lite beröm för sina barn. På vårat dagis har de ibland intervju med barnen och det är roligt att se vad de svarar. Bla så tyckte jag att det var intressant att en treåring som får frågan: Vad gör dig glad? svarar -När solen skiner! Tänk att man kan bli glad av det även som treåring. :-) Underbara barn. Visst kan man tycka att det är jobbigt till och ifrån men jag hade aldrig, aldrig velat vara utan dem...

Här kommer lite fler kort som jag gjort under denna senaste tid. Det är kul med kort och skönt att ha ett litet lager när det plötsligt kommer födelsedagar och man behöver ett grattiskort, eller när man känner för att muntra upp någon bara för att... :-)

Sen är det ju så också att man har sparat på sig en MASSA spillbitar som sällan används. Så min utmaning nu när jag gör kort är att bara använda spillbitar... Detta gäller förstås inte när jag får beställningar för då vill jag göra det speciellt... men när jag gör kort här hemma bara för att så är det spillbitarna som går åt.
Jag var ju hos Isa i går och scrappade lite. Fick nästan gjort två minialbum klara... Jag har tyvärr inte hunnit fotografera dem ännu så det får komma lite senare... Hade kanske blivit en bra morsdags present. ;-)


Nåväl... i dag är det fullt upp hos oss... Simning och fotboll står på schemat. Men det blir nog bra. Lucas och jag ska sitta och läsa bok under tiden är det tänkt. Får väl se om han har ro till att sitta stilla denna veckan...

1 comment:

Gunvor said...

Jättefina kort!

Kram, Gunvor