Saturday, January 30, 2010

Kortmakeri

Just för tillfället är jag helt inne i kortmakeriet. Har knappt några cardstocks kvar så jag får nog göra en stor beställning snart... När man bara har ett tiotal så är det ju aldrig någon färg som passar känns det som... I går blev det en ny laddning och här är några av mina alster...

Det är roligt att sitta och pyssla med tycker jag... lite terapiarbete över det hela. :-) Och så byggs ju mitt lager upp. Mamma kommer ju ibland och vill ha kort när någon fyller år eller liknande så då gäller det ju att det inte är helt tomt.
På magsjukefronten är det lugnt just nu. Isac mår bättre och än har vi andra inte blivit dåliga, peppar, peppar... Vi får väl se vad som händer de närmaste dagarna. Än är det för tidigt att ropa hej....

Dessa tre korten var mina favoriter av dem jag gjorde i går. Blev himla nöjd själv faktiskt och det är ju alltid en fördel... Det värsta då är ju att det är svårt att skiljas från dem. Man vill ha kvar dem själv... hihi


2 comments:

Jeanettan said...

Tycker nog du brukar få till det mesta=)

Anonymous said...

sÅ FINA DE BLEV=)
//ologgad Ejris