Sunday, January 24, 2010

ja, ja...

tiden går fort och jag tycker inte jag hinner med något... får väl försöka göra ett nytt inlägg här i min blogg innan vi går in i nästa månad. :-)
Lite har jag scrappat... och jag hoppas att det blir mer. :-) Här är först ett beställningskort som jag gjorde till en kompis som skulle gratulera en som tagit examen. Det är roligt att göra kort, förstår inte att jag inte gör det oftare... det är nog dags att städa skrivbordet så att jag får plats att skapa igen. :-)

Jag fick faktiskt skickat iväg en del julkort, men tyvärr tog pappret slut både hos mig och i affären så jag fick "sålla bort" en del som jag annars tänkt skicka kort till. Förlåt!! Ska vara duktigare i år... Jag trodde inte jag skulle bli färdig till att göra julkort, men jag tog ett ryck och satte mig och gjorde ett 30tal på en kväll. Det var skönt att få det gjort och så här såg de ut...
När man öppnade kortet sen så fanns det ett foto på grabbarna inuti tillsammans med en hälsning om god jul från hela familjen. :-)



1 comment:

Storstadslivet efter 40 said...

Tack för jag var en av de som fick ett kort av dig...massa saknarkramar från mig