Monday, January 25, 2010

kallt!!

Fyyy så kallt det är ute i dag... fast fint är det. Solen skiner och snön gnistrar. :-)
Bjuder här på bilder från mitt senaste album jag gjort. Ett sånt klotalbum, eller vad det nu kallas. Tanken var helt annan från början. Så jobbar jag ofta när jag ska göra ngt. Jag har ingen klar bild av hur det ska bli utan allt jobbas fram under skapandets gång. Här tänkte jag först göra ett album att ge bort, men sen ångrade jag mig och tyckte det blev så fint, lite ändringar i foton och sen blev det ett eget album. :-)

Första uppslaget här är med barnen och mannen. Och en liten halvdold tag med en text på. :-)

Nästa uppslag här fick jag vara med också... Mina älskade grabbar kan faktiskt vara himla söta mot varandra också, även om det förekommer en hel del bråk och gnabb.
Lite sommarbilder på grabbarna på detta tredje uppslaget. Det fick bli lite småjusteringar, som sagt så är det inte lätt när man inte har en hel plan färdig innan man börjar... tur man kan dölja misstagen ibland. :-)

Här är det fjärde uppslaget. Även här började jag bra tyckte jag, för att sen inse att jag klippt fel på fotot och det var dags att tänka om. :-) Men jag fick till det tillslut i alla fall... hihi




Och sist men inte minst, framsidan. Detta album skapades på en trevlig träff på Ättekulla. Goda vänner som sällskap är jättetrevligt när man ska pyssla.


Isac har förresten blivit stor, han var hemma ensam för första gången i går. Jag var iofs inte borta så länge, men ändå. Så stolt han var måste jag säga. Jag körde och handlade medan han var hemma och spelade wii. Det kändes rätt lugnt att lämna honom där, för jag vet att han är fullt upptagen då och hittar inte på dumheter då, samtidigt som det kändes nervöst...









1 comment:

Storstadslivet efter 40 said...

Tjusigt värre...detta album måste jag lära mig att göra...Kramar Annette