Monday, November 10, 2008

Wii

Vi hade bestämt här hemma att vi skulle ha en Wii i julklapp, hela familjen. Men mannen kunde inte vänta ända till jul så den kom hem till oss redan förra veckan. Tyvärr har jag bara hunnit prova den en kväll, den kvällen vi fick hem den... fast det räckte också för min kropp eftersom jag haft träningsvärk i 3-4 dagar efter det...
Det var en Wii med både sport och fit till, och såå roligt det var. Jag ska försöka träna lite på den de kvällar jag inte jobbar, för det kan nog vara bra för kroppen!

I kväll är det scrapdags här hemma hos mig. Det ska bli kul! Jag har en chokladkaka i ugnen redan så det gäller ju att träna senare i veckan haha... Får skriva lite mer senare... ville bara berätta lite om vår tidiga julklapp!

2 comments:

Sonja said...

Jo tack... jag känner till Wii... inklusive dess träningsvärk;) Men samtidigt många goa skratt!
Det flyttar hem ett sådant hos oss oxå i år som sagt...

Vi ses ikväll, Sonja:)

Anonymous said...

ja sku å vilja ha en Wii men mannen e inte alls med på noterna om de men vi ska se ;-) Kanske nåt tag! Kram vännen