Thursday, November 6, 2008

VG

Den senaste uppgiften jag lämnade in till min kurs blev jag väl godkänd på. Det får man ju vara nöjd med, även om det finns ett betyg som är lite högre...
Denna helgen är min jobbehelg plus att vi ska till min far och äta på söndag kväll, så det lär inte vara så mkt tid för mig att skriva här i bloggen nu till helgen i alla fall....



I går var jag ute och köpte golv till vår ovanvåning. Det kostar en del när man ska ha golv för typ 65 kvm, för att inte tala om hur mkt det väger. Vi hade nog överlast i bilen på vägen hem misstänker jag, men det var som tur var ingen som stoppade oss. :-)
Färgen köpte jag i tisdags så det är ju bara att sätta fart nu känns det som... Måla rummen och sen lägga golvet. Hur svårt kan det vara? Det är faktiskt rätt svårt!! Vi fattas det viktigaste, nämligen TID! Hur får man mer av denna varan månne?? Det har jag inte luskat ut, men om någon vet så får ni gärna berätta!!!
I dag är det en massa besök som gäller. Det ska bli kul. Först kommer en jobbekompis med hennes dotter, om ca en halvtimme. Och sen en kommer isa med hennes barn i eftermiddag, så vi lär nog få tiden att gå. hihi Vi får väl se om det är några bullar kvar efter baket jag gjorde här om dagen. :-) I kväll ska jag på föräldrarådsmöte. Vi får väl se vad det ger...

6 comments:

Ejris said...

mer sköna foton dom belv ju himla bra.
O grattis till VG hipp hipp hurra!!

kram
psdin blogglista uppdateras långsamt såg jag=)för uppdaterade för en stund sen o inte 3 dar sen=))

Anonymous said...

Grattis till ett bra betyg.
Jättefina bilder.
Mvh
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Anonymous said...

Grattis till betyget!

Vilka fina bilder på er, du är jättefin på din bild Pia!

Trevlig helg!

Kram
Ulrika

Anonymous said...

Grattis till betygen.
Och vilka underbara foton! Både de små och bannern!

Anonymous said...

Hallå i Skåne!
Toppen bilder på er allihop!
Grattis till betyget. Det viktiga är ändå att du känner att det ger dig något så att det inte bara blir något du måste göra.

Gott om tid har vi alla ont om , jag hoppas att ni snart kan börja med er våning då jag vet att det är efterlängtat.

Här i Halmstad är det gråmulet. Men det är äntligen lite helg.Tiden går så himla snabbt och jag kan skylla på mina underbara elever, tiden går fort när man har roligt....

Ha det gott och tänk även på att ta det lugn och njuta av nuet (även om det är fullt upp)
/ Elin

Anonymous said...

Å va kul med ett VG! Bra jobbat bruden!
Kram, Gunvor