Sunday, November 23, 2008

Jag ska jobba hela natten i natt. :-) Har förberett med foton på det gula rummet som nu är färdigmålat men jag får vänta med att lägga in dem tills i morgon. Ska också lägga in lite layouter som jag har gjort... Fick scrappat lite i veckan med annette och det är ju alltid kul. På fredag är det dags igen fast denna gången i Påarp och det ser jag fram emot...

Mannen och barnen där hemma är lite ynkliga. Mannen är megaförkyld (och har lite baksmälla haha) och barnen verkar vara på gång med en ny förkylning. Det är väl straffet för att jag sagt att mina barn inte varit så fruktansvärt mycket sjuka i höst... det kommer visst nu istället.

Jag var ute i veckan och kollade upp lite med kamin till huset. Fast nu när jag tagit reda på mer och kollat upp lite saker så tror jag att vi struntar i det. I alla fall just för tillfället. Känns det inte hundra så är jag inte sugen på att lägga ut en massa pengar... Det är ju inte billigt med en sån grej direkt även om det är en hög mysfaktor på det. Vi koncentrerar oss på ovanvåningen i alla fall så att det blir klart. Det känns nästan om om det finns en möjlihet att vi ska kunna flytta upp barnen innan jul och det känns verkligen toppen!

Hoppas alla får en trevlig söndagskväll och även att den nya veckan som vi står inför blir bra.

1 comment:

Anonymous said...

Kul att du ska till Påarp Pia, då ses vi där ;-)

Har du kollat kaminer på Station Nord i Norra Vram? De har så fina gamla gjutjärnskaminer som är renoverade.

Vi ses på fredag
Mvh
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/