Wednesday, October 8, 2008

sitter här...

Sitter här och försöker göra lite kort. Jag har en massa projekt i huvudet så vi får väl se om det blir något av det hela... Ska nog sätta mig och försöka börja på nästa uppgift på min utbildning i kväll så jag inte hamnar efter där i alla fall. Mannen ska jag försöka skicka upp på ovanvåningen så att det blir klart för att måla där uppe. Jag har beställt papper och broschyrer till ett hemligt projekt jag hoppas ska kunna genomföras. Jag borde städa men har allt annat än lust. Hoppas lusten faller på lite grand efter lunchen.
Jag är tillgänglig på jobb i dag men har ännu inte blivit bokad, så vi får se om det blir en ofrivilligt ledig dag i dag med. Fast det gör inget att det blir så ibland. :-)
Barnen har precis varit ute och cyklat en massa på gatan och kände sig lite frusna. De fick varm nyponsoppa och sitter nu och tittar på en film. Det är ju inte så kul för dem här hemma när det inte är andra barn hemma på gatan. Får se om vi ringer en av isacs dagiskompisar efter lunch...
Nu får jag väl se vad jag kan åstadkomma här hemma...

3 comments:

Anonymous said...

Tänk att sitta och göra kort, vilken lyx! Själv sitter jag bara i skolbänken just nu! Kram!

Sonja said...

...dom där oplanerat lediga dagarna brukar bli ganska så bra faktiskt ;)

Kramis *S*

Anonymous said...

Vi brukar sluta mellan 15-16 på dagarna. Vi är lediga i helgen. Vi kan väl höras på sms ifall det skulle funka att ses något i helgen. Jag har inget för mig på söndagen ifall du blir ledig. Kram!