Sunday, October 12, 2008

jaha

veckan har ju varit lugn på jobbfronten. Ett jobbpass i tisdags och ett i går, men i dag ska jag ta in alla de resterande timmarna jag inte jobbat i veckan. Börjar nu klockan tio och slutar nio i morgon bitti. Därifrån direkt till ett möte som börjar nio. Känns konstigt innan man kommit till jobbet att man ska vara borta över ett dygn från familjen, men sånt är det ju när jag jobbar som jag gör. :-)
Jag tar med en lo jag gjort till en skissutmaning... barnen sitter och spelar tv-spel och det är full koncentration och lite udda positioner. :-) Blev himla nöjd med layouten, om jag får säga det själv...


Hoppas alla får en trevlig söndag... skriv gärna här i inlägget för då blir jag så glad!

3 comments:

Sonja said...

Åh, denna hade jag ju närapå glömt... javisst blev den fräck, likaså färgerna var lite annnorlunda - coolt:)

Jobba lugnt *S*

Anonymous said...

Förstår att du blev nöjd över din LO, superfin. Har också tv-spelande barn och när de är uppe i spelet är det stört omöjligt att prata med dem...nästan.
Hoppas det gick bra på jobbet, vilket jättepass!

Kram Maria

Anonymous said...

Jga har inte hunnit med något besök på ett tag och så har du laddat upp så mycket fint!

Kram, Gunvor