Friday, October 5, 2007

layouter

I onsdags var det begravning. Det gick bra. Båda barnen var med oss och det känns skönt att det är "över" nu. Nu kan man koncentrera sig på att komma vidare.
I torsdags åkte jag först till Isa och kollade hennes lille Teo och sen på kvällen åkte jag hem till Sonja och scrappade lite med henne och Vera. Jättetrevligt och skönt att komma iväg lite grand.

Jag fick gjort fem layouter och en liten bok. Boken blev klar med blad och pärm, men vad jag ska fylla sidorna med vet jag inte ännu...
Orkar inte skriva så mkt mer just nu för jag måste sova. Ska til Gekås i morgon, så nu ska det shoppas. :-)

De flesta layouterna var till olika utmaningar, jag gillar ju att göra sådana. Får väl se om jag har turen att bli publicerad...
Trevlig helg allihop!!

3 comments:

Ejris said...

Ursnygga Lo´s=)
brukar kännas lite bättre efter begravningar men skickar en VARM kram ialla fall;)

Anonymous said...

Å så fina LOs! Du är så duktig Pia!
Hoppas du gjorde många fynd i Ullared.
Kram, Gunvor

Sonja said...

Tack för en trevlig shoppingdag igår Pia - jag är så nöjd så:)
Det var extraskönt att få lägga sig igårkväll kan jag ju säga, hehe:)

Kramis Sonja