Thursday, October 18, 2007

att känna sig full...

utan att ha druckit något.... :-D
Det känns lite snurrigt och förvirrat hos mig just nu. Jag har nog för många projekt och för mkt jag vill göra på en gång så jag vet knappt vart jag ska börja någon stans... Kanske ska sätta mig och skära ut stommar till alla dessa kort som jag ska göra... Sen ta ett långt och skönt bad. :-) Fick hem foton i dag till ett album jag tänkt göra. Det ska bli kul hoppas jag....
Nu är helgen för dörren... tiden rusar iväg. Ska försöka få gjort lite hemuppgifter, till min distanskurs jag går, i morgon.

4 comments:

Anonymous said...

Usch vilket läskigt kort! Jag fick nästan huvudvärk när jag försökte fokusera blicken ...
Sköt om dig och försök att minska takten lite - hälsan och välbefinnandet är viktiga!
Kram, Gunvor

Sannas vrå said...

Säger som Gunvor. Minska takten lite. Du måste tänka på dig själv också vännen.

Kram Sanna

Storstadslivet efter 40 said...

Glöm inte bort dig själv bara. Man måste ha lite disiplin på sig själv - att ta tid att vara BARA JAG

kram annette

Ejris said...

hu blev jätte yr!!!

kram