Monday, October 15, 2007

zebra

Denna bilden funderar jag på att skicka iväg för att få framkallat på canvas. Det är ett som jag tog när vi var på zoo på semestern och jag tycker det blev ganska härligt. Har fixat ett par till med ränder på som jag kanske ska göra lite mindre och hänga upp bredvid eller nåt. Kan nog bli coolt... Jag ska försöka gå in och lägga mig i sängen och läsa lite bok nu. Orkar inte bara sitta här vid datorn. Hoppas alla har haft en bra måndag. :-) En härlig höstdag har det varit här i alla fall!

4 comments:

Sonja said...

Ska bli spännande o se hur slutresultatet kommer att bli:)

Kramis *S*

Lilo said...

Har du framkallat något på canvas tidigare? Nyfiken på hur det blir! Jätteläckert foto!

Erica said...

Häftig bild! Gillar beskärningen! Vill också prova canvas någongång, låt oss veta hur slutresultatet blir.

Anonymous said...

Superhärligt foto, det skulle göra sig kanon på en canvas. Visa upp det i bloggen ifall att du får iväg det.

Hoppas allt är ok med dig nu.

Kram