Thursday, May 1, 2008

megainlägg

Dagen i dag har varit väldigt aktiv om man kan säga så... Jag slutade på jobbet åtta i morse. Hämtade bullar på vägen hem och åt frukost med familjen.

Därefter, vid tio, hämtade jag och barnen ett släp och så körde vi till svärmor för att hämta hem alla grejerna som vi hade stående i huset. Hon flyttar ju snart så det var dags att ta vårt ansvar och hämta våra lådor som stått där eftersom vi inte hade plats iom bygget på ovanvåningen.


Hela släpet fylldes med lådor och grejer... Fick även med fyra stora växter som hon inte skulle ha med sig till lägenheten. Sååå fint det blivit här hemma med lite stora gröna plantor. Jag verkligen älskar växter här inne i huset!!

Ber om ursäkt för den dåliga bildkvalitén.

När vi lämnat släpet klockan tolv var det dags för lunch. Strax därefter fick vi besök av Kent och Helén och barnen. De körde inte hem förrän det var dags för barnen att sova. Men det har ju hunnits med en hel del lek i dag.

Fick även städat lite och röjt en massa bland papper och liknande som legat och skräpat här hemma. Känner mig nyttig när jag väl fått upp farten kan jag säga.
Här kommer lite layouter som jag inte hunnit med att lägga in här på min blogg. Det är inga som jag gjort nu i veckan för det har jag inte haft tid till, men nu äntligen fick jag in dem på datorn och kan lägga ut dem här.


Det är en hel del med gamla foton men så är det ju när man inte fått framkallat nya.
Det har jag dock gjort nu så i morgon blir det nya foton att välja mellan när jag ska scrappa...







Kort har jag också gjort och här kommer de. Några av dem har jag dock inte kvar längre.













Tack för mig





4 comments:

Anonymous said...

Å så mycket fint du laddat upp! Härligt att titta in hos dig (som vanligt).
Kram, Gunvor

Ejris said...

jisses vad du skapar*får dåligt samveta;) men ahr njutit av sol istället=)
o vilka härliga blommor grönt är alltid mysighetfaktor=)
kram

Anonymous said...

Vad du skapar! Härliga saker gör du dessutom!

Sonja said...

Hej flitiga lisa - här har jag inte varit med mina kråkfötter! Alltid på språng 'as usual' - kan du smitta mig med lite energi månne?:)
Du är iaf skapt för att scrappa, det syns:)

Kram *S*