Wednesday, May 7, 2008

scrappat

I fredags var jag på scraproom och scrappade lite. Här är min "skörd"
Ena sidan av en dubbellayout på Isac och Lucas i min stora jobbetröja jag hade när jag jobbade på Jysk...

En lo med barnen när de hade fruktstund hemma med pappa förra sommaren. :-)

Detta fotot på ljusstaken jag satte ut i rabatten med vatten på gillar jag jättemycket. Försökte förstärka känslan av vatten med de färgade "vattendropparna".
En lo med mig själv på för ovanlighetens skull. Ett foto jag tycker var rätt hyfsat på mig själv. Ska skriva lite text runt den rosa ramen också bara, det harjag inte hunnit ännu...
Ännu en favoritbild. Med Isac vid havet förra året när vi var på semester i danmark.
Mina två knasbollar till killar som sitter i en stor tvättkorg. Skrivit lite om bröder...

Andra delen av dubbellayouten som jag gjorde på båda barnen...
JAg scrappade igår med men eftersom det ska bli en överraskning till ngn så vill jag inte lägga ut dessa här ännu...
Tack för titten!

3 comments:

Ejris said...

jisses människa vad du skapar=)
Hoppar in o önskar dig en trevlig pingshelg! kram

Anonymous said...

Herreminje vad du varit produktiv! Och vackert är det oxå!Jag blir grön av avund.

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Men Pia, finns det någon som är så kreativ som du på träffar? Alltid får du gjort så mycket *avis*.
En hel drös men underbara, härliga LOs.
Hoppas du njuter av pingsten och våren.
Kram Maria