Wednesday, April 16, 2008

scrappat

har jag gjort lite både i går och i dag men jag har inte bilder att lägga ut här ännu tyvärr.
Har även lyckats fastna i en poliskontroll och fått reda på att jag inte ska köra med min bil innan saker är fixade på den. Fick fyra olika punkter som skulle fixas och sen besiktigas inom en månad. Har dessutom en sorts rem som tjuter som måste bytas förutom det. Men jag var inte full i alla fall, så det är ju alltid positivt. :-)

Har suttit i kväll och scannat 500 foton så nu är jag helt slut. Det är foton som min morfar och mormor haft men som min yngste moster nu har. Jag lånade dessa för att även vi andra i familjen skulle få en möjlighet att ha lite foton... Är helt färdig just nu så jag tänkte lägga mig. I morgon har jag en del att fixa och barnen är dessutom hemma för dagis är stängt. Mannen min har tagit föräldraledigt både i morgon och på fredag så det blir långledigt för barnens del. :-)

Godnatt med er!

1 comment:

Ejris said...

åh vad träligt när polisen står på fel ställe.
Haar besikta bilen vet att det kommer kosta nån tusen lapp*suck*
har vart ute i solen i dag o storhandlat var tomt i alla skåp=)
inga ormar utan sånt som fanns på gården=)
KRAMZ