Sunday, December 23, 2007

GOD JUL!!!



God jul allihopa!

Jag har jobbat mina sista timmar för i år och det känns skönt! Nu är det umgås med familjen som gäller och det ser jag fram emot. :-)

Hoppas alla får en underbar jul och ett gott nytt år!
Jag hoppas inte jag glömt skicka julkort till någon och har jag mot förmodan det så ber jag så hemskt mkt om ursäkt, det var inte meningen i så fall...

Jag hoppas verkligen att 2008 har mycket gott med sig som man kan glädjas över. Själv har det varit mkt som hänt i 2007 som vi kommer att minnas...

6 comments:

Anonymous said...

En riktigt GOD JUL till er vännen! Söta killar du har med ;-)

Anonymous said...

God Jul vännen!
Kram, Gunvor

Sonja said...

Hoppas helgen varit till belåtenhet vännen:)

Kram kram Sonja

Anonymous said...

Gott nytt år önskar jag dig och din familj!!!!

Kram Katja

Anonymous said...

Gott nytt fantastiskt år
& vi saknade ditt glada ansikte på scrapräffen i fredags =)

Jozebelle said...

God fortsättning på det nya Året!
Kanske möts vi en ny duell hos Ejris?!

Kram