Wednesday, December 12, 2007

julkort och en layout

Här kommer en layout jag gjort för ett tag sedan till en utmaning, men eftersom jag inte hört ngt om den så antar jag attt mitt bidrag inte kom med så nu lägger jag ut den här på bloggen.
När det gäller julkorten så vet jag ännu inte hur jag ska göra med ev julkort jag själv ska skicka... Jag producerar lite fler nu i alla fall. Det kanske är någon som kan tänka sig att köpa några av mig, det vet man ju aldrig.

På söndag är det ju sista dagen för att skicka julkort om man ska vara säker på att de kommer fram innan jul. Det känns som om tiden rinner ifrån mig...

Men i går var jag i alla fall iväg och scrappade med lite kompisar. Totalt blev det sju julkort, det är inte illa tycker jag... En hel del snackat blev det med. Det är skönt att ventilera saker ibland, jag tror att det behövs även om det kan kännas konstigt ibland att öppna sig och så...

Nu i dag är det utvecklingssamtal på dagis, posta paket, köra mannen till naprapat (han har gjort ngt med nacken och är helt "rörelsehindrad" i dag), jobba kväll och sen hem och sova som gäller. Undrar när man ska ta det lugnt?
I morgon är det luciafirande på dagis. Får hoppas på några bra foton. Ska se om vi kan komma ihåg filmkameran också. Det är Lucas första luciafirande så det är ju lite kuligt. Tror dessutom att vi filmat de firandena som Isac varit på tidigare.

1 comment:

Anonymous said...

Så fina kort Pia!
Jag fnissar fortfarande åt fotot du visade mig igår ;)
Kram, Gunvor