Thursday, December 6, 2007

annette

...och jag satt hemma hos henne och pysslade en förmiddag. :-) Det är trevligt att kombinera pyssel med en träff med en god vän.
Fyra julkort blev det till. Inte så märkvärdiga kanske men jag är glad för dem i alla fall.


Det är
också kul när man kan "låna" stämplar av varandra så man får lite andra motiv än de man alltid använder när man är där hemma...
Jag har inte förstått att tiden rinner iväg så här. Det är inte långt kvar till jul alls och snart ska julkorten vara skickade. Jag kanske ska försöka få framkallat foton om jag nu ska skicka med det när jag skickar julkort. Hmmm nu har jag lite att göra i kväll verkar det som...

3 comments:

Anonymous said...

Å va mycket fint du laddat upp de senaste dagarna: vackra LOs och underbara kort! Det är en fröjd att kika in här. I dag har jag och mina kvinnliga medarbetare dreglat över en viss ängel ... ;)

Kram, Gunvor

Ejris said...

åh vad du är duktigt pysslig har inte fått nått gjort sista dagarna..jo tvättat:/ men räknas det?;)
kram

Storstadslivet efter 40 said...

Tusen tack för en underbar förmidda
Kram annette