Tuesday, December 4, 2007

nya layouter

Här kommer några layouter. Den första med nissar är gjort på ett foto från förra årets julkort. En layout som jag blev jättenöjd med. Jag gjorde den hemma en dag då jag och Isac scrappade.

Jag har förresten lämnat in min scrapväska för den var sönder. Fick en ny direkt så det kändes skönt. Det var en annan modell och annat märke och jag är sååå glad för den. Det känns som om den rymmer mer och är mer stabil.

I fredags skulle jag gå bredvid på ett nytt ställe. Jag somnade inte förrän klockan var efter tolv, väckarklockan ringde fem!! :-o för jag skulle vara på jobb klockan sex. Jobbade från 06-16:15 och körde sedan vidare direkt till scraprooms scrapträff. Snacka om att det var en tuff dag. Jag satt på träffen någon timme och sen körde jag hem. Var hemma redan innan halv tio. Det var definitivt ett rekord för min del! Jag hann dock göra tre layouter där den första här är på min kompis Annette och hennes man.
Jag fick även gjort en layout på min kompis Sanna och hennes sambo. En layout knåpade jag även ihop på ett foto med en soluppgång från första vintern vi bodde i huset.

Nu ska jag nog gå och lägga mig. Mannen är inte hemma och jag har ingen aning om när han tänkte dyka upp och jag har varit uppe sedan fem i morse med. Har dock lekt med barnen, sjungit för dem, lagat kvällsmat och bakat smörgåspepparkakor i kväll. Det tycker jag är helt okej. :-)

No comments: