Tuesday, November 23, 2010

känner mig inte på topp...

för tillfället känner jag mig inte direkt på topp. Förkylning som envisas, huvudvärk väldigt ofta och så värker kroppen. Men man ska ju inte gnälla... det är ju folk som har det sämre. :-)

Jag har påbörjat min sjukgymnastik igen... det är några år sedan sist men jag får ju försöka se till att det blir bra nu. Jag behöver ju denna sjukgymnastiken så det är bara att bita ihop. Men det känns ju efteråt.
I dag har jag dessutom varit på lasarettet. Det var drop in på röntgen. Det lät ju bra för det var lång väntetid på att få en tid hos dem Tur var dock att jag tog med mig en bok, för jag kom inte därifrån förrän efter 2,5 timmar. Och själva röntgen tog ju bara typ tio minuter. :-) Helt grymt så mkt de har att göra där. Det kan nog inte vara lätt att jobba där för vissa människor var ju inte direkt glada över att få sitta och vänta ett par timmar. Men det är ju inte ngt som personalen kan göra ngt åt. Tycker synd om människor som får skit för saker som de inte kan göra något åt och som faktiskt inte är deras fel.


Ska försöka skriva lite mer här. Det är "kul" att vara saknad. Känns underbart!!

Kram på er alla!!

1 comment:

Malin said...

Skönt att höra att det är "bra" med dig! Får ju inte vara borta så länge.

Ja det är skönt att allt är bra med synen nu. Jag fick MYCKET i ersättning så ;)
kramen