Thursday, November 4, 2010

flickmössa

Har virkat en liten söt mössa som blev klar nu i helgen. Var uppe hos min kompis och fick provat mössan på hennes tös. Är så nöjd, och att den dessutom matchade till hennes jacka gjorde ju bara det ännu bättre. Här står Ellen modell. Hoppas hon gillar mössan lika mycket som jag gjorde. :-) Jag har förresten kunnat glädja en bloggare också. Fnulan tyckte om min barbapapa och hade varit igenom en ögonoperation som inte gått som den skulle, så jag tänkte försöka muntra upp henne med en barbapapa och det lyckades. Känns bra att kunna glädja någon annan. :-)

5 comments:

Fnulan said...

Ja du lyckades verkligen!!!! Den står så fint här bredvid min dator och ler fint! den gör mig varm i hjärtat ska du veta!!!!
Kram fina du

Fnulan said...

Men vilken talang du har!!!! Mössan är ju hur fin som helst, flytta hem till mig! NU

Storstadslivet efter 40 said...

Det är alltid lika roligt att glädja någon annan...
Kram annette

Fnulan said...

Inköpt ;)
Hoppas att allt är bra idag och att du är ute och njuter i solen =)
kram

Gunvor said...

Vilken superfin mössa!

Kram, Gunvor