Wednesday, November 24, 2010

Här är en liten filur som jag virkat för ett tag sedan... men han har inte varit här inne på bloggen förrän nu. :-) Min förkylning plågar mig... är nog rätt gnällig för tillfället... men det går väl över så småningom misstänker jag. :-) Ska jobba i natt sen är jag ledig resten av veckan så det känns ju toppen. Då kan jag försöka vila upp mig.
Just för tillfället försöker jag få lite ordning här så att jag kan börja adventspynta lite smått... ska ha gäster i helgen så då vill man ju ha det lite fint. Någon gång kanske jag blir klar här hemma så att det inte är så mkt grejjer överallt. Men det går inte så fort eftersom jag sällan orkar så mkt åt gången, tyvärr...

Nu ska jag ner och umgås med min lille son lite. Innan det är dags att hämta den stora i skolan! :-)

4 comments:

Malin said...

Men får du aldrig bli frisk?? Gud vilka saker du gör!! Måste tipsa dig1q Såg en FANTASTISK blogg, där dom gjort tårtor och kakor som var stickade. Kommer bara inte ihåg var.. ska leta!

Viktväktarna kör vi stenhårt med ! HÄNG PÅ!!!!

Kram

Christel said...

Oj Pia . du e jätteduktig önskar jag kunde göra såna grejor. Tar du beställningar?
Krmar
Christel

Pia said...

Visst kan man beställa, Christel. :)

Gunvor said...

Vilken söting! Du är så duktig!!!
Krya på dig nu! Tids nog får man ett mera ordningsamt hem - när barnen är stora. Tro mig, jag vet ;)

Kram, Gunvor